شهادت فجیع یک زن بحرینی و جنین هشت ماهه اش + عکس (18+)
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
در پی شهادت یک جنین در آستانه تولد در بحرین، تظاهراتی تحت عنوان "زنان آزاده بحرین؛ نشانه های مقاومت" در منطقه "عذاری" برگزار شد. این سلسله تظاهرات به دعوت ائتلاف 14 فوریه و با شعار «آزادی زنان بازداشت شده بحرینی» در مناطق "سترة"، "النويدرات"، "المعامير"، "مقابه"، "النبيه صالح"، "بني جمرة"، "كرانة"، "البلاد القديم"، "جدحفص"، "دار كليب"، "كرزكان"، "شهركان"، "الهملة" و"صدد" برگزار گردید.

 
 
به گزارش  ابنا ، تظاهرات مسالمت آمیز مردم انقلابی بحرین در شهرها و روستاهای این کشور در روز دوشنبه 26 آگوست 2012 مطابق معمول با پاسخ خشونت آمیز نیروهای امنیتی آل خلیفه سرکوب شد.
این سلسله تظاهرات به دعوت ائتلاف 14 فوریه و با شعار «آزادی زنان بازداشت شده بحرینی» در مناطق "سترة"، "النويدرات"، "المعامير"، "مقابه"، "النبيه صالح"، "بني جمرة"، "كرانة"، "البلاد القديم"، "جدحفص"، "دار كليب"، "كرزكان"، "شهركان"، "الهملة" و"صدد" برگزار گردید.


در این سرکوب‏ها که متأسفانه همراه با شلیک گازهای غیرقانونی بود شهید معصوم دیگری به کاروان شهدای انقلاب بحرین پیوست؛ یک جنین دختر 8 ماهه به نام «وديعة مؤنس عباس» از شهر "عذاری" که مادرش تحت تأثیر گازهای سمی شلیک شده توسط نیروهای امنیتی در بحرین او را سقط کرد به شهادت رسید.
 
 
 
 
 
در پی شهادت ودیعه، تظاهرات دیگری تحت عنوان «زنان آزاده بحرین؛ نشانه های مقاومت» در منطقه "عذاری" برگزار شد. ضمن اینکه این طفل معصوم نیز پس از غسل و کفن، در قبر کوچکی به خاک سپرده شد.
شایان ذکر است با شهادت «ودیعة مؤنس عباس» تعداد شهدای انقلاب کرامت بحرین به 90 نفر رسید.


 





:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: